گورنمنٹ

جناب اقبال علی محمد

جناب علی محمد چارٹڈ اکاؤنٹنٹس (انگلینڈ اور ویلز) اور پاکستان کے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کے انسٹی ٹیوٹ آف فیلو ہیں. مسٹر علی محمد بورڈ آف تھن توانائی لمیٹڈ کے چیئرمین ہیں اور وہ بجلی اور ٹیکسٹائل کی صنعتوں میں بھی مختلف کمپنیوں کے بورڈ پر بھی ہیں، جن میں چیف ایگزیکٹو آفیسر اور گل احمد انرجی لمیٹڈ اور گل احمد ونڈ پاور کے چیئرمین شامل ہیں. محدود.

وہ میٹرو پاور کمپنی لمیٹڈ کے ڈائریکٹر ہیں. پہلے، مسٹر علی محمد گل احمد ٹیکسٹائل ملز لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر اور چیئرمین تھے. وہ میبی بینک لمیٹڈ اور ایکسل انشورنس کمپنی لمیٹڈ کے چیئرمین تھے. ماضی میں، مسٹر علی محمد نے آل پاکستان ٹیکسٹائل ملز ایسوسی ایشن (سندھ اور بلوچستان) کے چیئرمین بھی رکھے ہیں.

مسٹر علی محمد بھی فارس اثاثہ مینجمنٹ لمیٹڈ، سوفٹ ٹیکسٹائل ملز لمیٹڈ اور کراچی سٹاک ایکسچینج کے ڈائریکٹر تھے.

جناب خالد منصور

جناب خالد منصور کیمیائی انجنیئرنگ میں گریجویشن ہے اور تعظیم اور اعزاز کے ساتھ ہے. وہ ہوبکو کے چیف     ایگزیکٹو آفیسر ہیں، پاکستان میں سب سے پہلے اور سب سے بڑا آزاد پاور پروڈیوسر (آئی پی پی) 20 مئی، 2013 سے ہے. کمپنی ملک کی بجلی کا تقریبا 10 فی صد پیدا کرتی ہے اور توانائی سے نکلنے میں اہم نجی سیکٹر کھلاڑی ہے. پاکستان کا سامنا کرنا پڑا. مئی 2013 میں ہبکو کے سی ای او بننے کے بعد، انہوں نے کمپنی کو تبدیل کر دیا ہے اور منصوبوں کے ساتھ 3.5 بلین امریکی ڈالر کے اخراجات کے تحت ترقی کے اقدامات شروع کیے ہیں.

وہ لاریب انرجی لمیٹڈ، نروال توانائی لمیٹڈ، حب پاور سروسز لمیٹڈ اور حب پاور ہولڈنگ لمیٹڈ کے سی ای او بورڈ کے چیئرمین بھی ہیں. وہ تھر توانائی لمیٹڈ کے ڈائریکٹر ہیں.

وہ 2017 کی اصطلاح کے لئے اوورسیس انوسٹرس چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری (اوکیسیآئ) کے صدر تھے. انہوں نے الجزائر اومان ارورائزر کمپنی (اے او اے) کے سی ای او کی حیثیت رکھتی تھی جہاں وہ دنیا کی سب سے بڑی امونیا اور یوریا کھاد کمپلیکس قائم کرنے کا ذمہ دار تھا

وہ انجرو گروپ کے مختلف کمپنیوں کے سی ای او ہیں اور وہ مختلف انجرو گروپ کمپنیوں اور سوئی شمالی گیس پائپ لائن لمیٹڈ کے بورڈز پر ڈائریکٹر ہیں.

توانائی اور پیٹرک کیمیکل سیکٹر میں میگا سائز کے منصوبوں کی ترقی، عملدرآمد، انتظام اور آپریشنز کے لئے اہم کردار میں اس کے 38 سال سے زیادہ تجربہ ہے.

لیفٹیننٹ جنرل جناب طارق خان، ایچ آئی (ایم) (ریٹائرڈ )

یہ فوجی فرٹیلائزر کمپنی لمیٹڈ، FFC انرجی لمیٹڈ اور فوجی فریش اینڈ فریز لمیٹڈ میں چیف ایگزیکٹیو اور منیجنگ ڈائریکٹر خدمات انجام دے رہے ہیں اور درج ذیل کمپنیوں کے بورڈ ز کی ڈائریکٹر شپ بھی ان کے پاس ہے۔

  • فوجی فرٹیلائزر بن قاسم لمیٹڈ
  • عسکری بینک لمیٹڈ
  • فلپ مورس (پاکستان) لمیٹڈ
  • فوجی میٹ لمیٹڈ
  • FFBL فوڈز لمیٹڈ
  • FFBL پاور کمپنی لمیٹڈ
  • تھر انرجی لمیٹڈ
  • پاکستان ماروک فاسفور ایس اے

طارق خان سونا ویلفیئر فاؤنڈیشن (SWF) اور فرٹیلائزر مینوفیکچررز آف پاکستان ایڈوائزری کونسل (FMPAC) کے چیئرمین ہیں اور فاؤنڈیشن یونیورسٹی اسلام آباد کے بورڈ آف گورنرز کے رکن ہیں۔

جنرل طارق خان نے 1977 میں پاکستان آرمی میں اعزاز کے ساتھ کمیشنڈ حاصل کیا۔ فوج میں اپنی شاندار خدمات کے دوران وہ تعلیم و تربیت کے مختلف معزز عہدوں پر خدمات انجام دیتے رہے۔

وہ کمانڈ اینڈ اسٹاف کالج کوئٹہ اور نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد سے گریجویٹ ہیں ۔طارق خان وار اسٹڈیز میں ماسٹر ڈگری کے حامل بھی ہیں۔ انہوں نے فیکلٹی آف کمانڈ اینڈ اسٹاف کالج کوئٹہ اور نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی اسلام آباد میں خدمات انجام دیں۔  اپنی ریٹائرمنٹ کے بعد وہ معروف اداروں بشمول نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی میں سینئر مشیر کے طور پر خدمات انجام دیتے رہے۔  جنرل طارق خان کو معروف کارپوریٹ اداروں میں مشیر کے بطور وسیع تجربہ حاصل ہے۔

انہیں ہلال امتیاز (ملٹری) کے اعزاز سے نوازا گیا اور یہ پاکستان کے پہلے آرمی جنرل ہیں جنہیں امریکی حکومت کی جانب سے یو ایس سینٹ کوم ، ٹمپا ، فلوریڈا میں بحیثیت سینئر نمائندے مشیر کے خدمات انجام دینے پر  “Legion of Merit” سے نوازا گیا۔

جناب سلیم اللہ میمن

سلیم اللہ میمن نے مارچ 2015 میں  Hubco  کمپنی کے نئے وینچر ڈویژن میں بحیثیت ڈائریکٹر فنانس اپنی ذمہ داریاں سنبھالیں۔ انہوں نے منصوبوں کی ترقی کے لئے قرض اور ایکویٹی فنانس کے لئے کوششیں کیں۔  وہ جولائی 2017   سے تھر انرجی لمیٹڈ جو کہ Hubco کا ماتحت ادارہ ہے، میں بحیثیت سی ای او خدمات انجام دے رہے ہیں جو تھر میں کوئلے سے چلنے والا  330 میگاواٹ کا پاور پلانٹ تیار کررہا ہے۔  Hubco جوائن کرنے سے پہلے سلیم صاحب اینگرو کارپوریشن سے 16 سال منسلک رہے، اور مالیاتی ، زرعی مارکیٹنگ، کاروباری ترقی اور سپلائی چین مینجمنٹ میں وسیع تجربہ کے حامل ہیں۔

سلیم صاحب انسٹی ٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن کراچی سے گریجویٹ ہیں۔

جناب طاہر جاوید

پیشہ ور انجینئر طاہر جاوید فرٹیلائزر، پیٹرو کیمیکل اور پاور سیکٹر میں 31 سالہ وسیع تجربے اور مہارت کے حامل ہیں۔

فی الحال وہ HPSL میں جو کہ حب پاور کمپنی لمیٹڈ (HUBCO) کی ماتحت ہے، بحیثیت چیف ایگزیکٹیو آفیسر خدمات انجام دے رہے ہیں۔  HPSL کو آپریشن اور بحالی کا انتظام  (O&M)کرنے اور پاور اثاثوںکے لیے اور ملک اور بیرون ملک کاروباری مواقع تلاش کرنے کے لئے شامل کیا گیا ہے۔

ماضی میں وہ  HUBCO کے ساتھ درآمد شدہ اور مقامی کوئلے پر مبنی منصوبوں کو مکمل کرنے کے لئے بحیثیت سینئر وائس پریذیڈنٹ (کارپوریٹ سروسز اینڈ نیو وینچر) منسلک رہے، Hubco میں شمولیت سے پہلے وہ اینگرو کارپوریشن لمیٹڈ میں سینئر نائب صدر، ایچ آر اینڈ پبلک افیئر رہے۔

انہوں نے امریکہ میں بھی سسٹم اور ڈیزائن انجینئرنگ کی متعدد کمپنیوں میں مختلف عہدوں پر کام کیا۔

اپنے پیشہ ورانہ کیریئر کے دوران انہوں نے ایچ آر کی مینجمنٹ، پلاننگ ، میٹیریل ویئرہاؤس مینجمنٹ اور مینٹی ننس مینجمنٹ سسٹم میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔

جاوید صاحب نے ہیوسٹن یونیورسٹی امریکہ سے MS کی ڈگری اور مکینیکل انجینئرنگ میں BS کی ڈگری یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی، پاکستان سے حاصل کی۔

جناب منیر ملک

یہ عسکری جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ اور فوجی فریش اینڈ فریز لمیٹڈ  کے ڈائریکٹر ہیں، منیر صاحب فوجی فریش اینڈ فریز لمیٹڈ اور FFC  انرجی لمیٹڈ کے چیف فنانشل آفیسر ہیں۔

انہوں نے  FFC میں  بحیثیت گروپ جنرل منیجرمارکیٹنگ  1990 میں شمولیت اختیار کی ۔ اس سے پہلے وہ  چیف فنانشل آفیسر کے طور پر خدمات انجام دے رہے تھے۔  FFC میں اپنے کیریئر کے دوران انہوں نے فنانس اور مارکیٹنگ کے مختلف عہدوں پر کام کیا اور کمپنی کی اسٹریٹجک / مالیاتی منصوبہ بندی میں فعال کردار ادا کیا۔  انہوں نے سابقہ پاک سعودی فرٹیلائزر لمیٹڈ اور موجودہ FFC پلانٹ III  کو خریدنے کے لئے قرض کے انتظام میں  بھی اہم کردار ادا کیا۔

ایف ایف سی سے منسلک ہونے سے پہلے انہوں نے Dowell Schlumberger (ویسٹرن) جو ایک انٹرنیشنل آئل کمپنی ہے، اور اٹک سیمنٹ پاکستان لمیٹڈ میں سینئر فنانس پوزیشن پر خدمات انجام دیں۔

انہوں نے کیلوگ اسکول آف بزنس، ہارورڈ بزنس اسکول، فوسٹر اسکول آف بزنس، شکاگو بوتھ اسکول آف بزنس روز اسکول آف بزنس اور سینٹر فار کریٹیو لیڈر شپ، امریکہ اور IMD، سوئٹزرلینڈ سے مختلف پیشہ ورانہ تربیت حاصل کی ۔

وہ انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان کے فیلو رکن ہیں۔

جناب عبدالناصر

عبدالناصر سرٹیفائیڈ پبلک اکاؤنٹنٹ (CPA) اور یونیورسٹی آف ہیوسٹن سے BBA (اکاؤنٹنگ) کی ڈگری کے حامل ہیں۔

عبدالناصر 1995 سے کمپنی کے ساتھ ہیں۔ وہ ایک عمدہ ٹریک ریکارڈ کے ساتھ فنانس ایگزیکٹیو کی ذمہ داری نبھارہے ہیں۔ امریکہ میں تربیت حاصل کرنے کے بعد پاکستان آنے سے پہلے ناصر صاحب مشرق وسطیٰ میں ایک اہم اکاؤنٹنگ فرم میں مختلف عہدوں پر کام کرتے رہے۔

وہ امریکن انسٹی ٹیوٹ آف سرٹیفائیڈ پبلک اکاؤنٹس (AICPA) کے رکن ہیں اس کے علاوہ امریکن ہانر سوسائٹی بیٹا گاما سگما کے لائف ٹائم ممبر ہیں۔