کمپنی کی پروفائل

تھر انرجی لمیٹڈ (“کمپنی”) 17 مئی، 2016 کو ایک محدود کمپنی کے طور پر منسوخ کمپنیوں آرڈیننس، 1984 (“آرڈیننس”) کے تحت پاکستان میں شامل کیا گیا تھا.

کمپنی سندھ کے تھر کوفیلڈ کے بلاک II میں واقع توانائی کے پارک میں 330 میگاواٹ (میگاواٹ) تھر لینائٹائٹ کی بنیاد پر میرا منہ پاور پلانٹ (“پروجیکٹ”) قائم کرتا ہے. کمپنی چین-پاکستان اقتصادی کوریڈور کا حصہ ہے (“سی سی ای سی”) اور تیل کی سلامتی کو حاصل کرنے اور تیل سے تھر کوئلے سے بڑھ کر اوسط لاگت کو کم کرنے کے لئے پاکستان کی حکومت کی کوشش کا حصہ ہے. اس منصوبے کا اندازہ لگایا جاتا ہے $ 520 ملین ڈالر جس میں 75:25 کے تناسب میں قرض اور مساوات کے مجموعے کے ذریعے فنڈ کیا جائے گا.

کمپنی نے اس آنندور اور آفیسر EPC معاہدے پر دستخط کیے ہیں اور اس منصوبے کی تعمیر کو تیز کرنے اور پی سی اے کے مطابق آر سی ڈی کو حاصل کرنے کے لئے سائٹ پر ابتدائی سرگرمیاں شروع کی ہیں. اس منصوبے نے اس منصوبے کے لئے پاور پاور معاہدے (پی پی اے)، کوئلہ سپلائی کا معاہدہ (CSA)، پانی کا استعمال کے معاہدے (ڈبلیو یو اے)، نافذ کرنے والے معاہدے (آئی اے) اور ضمیمہ ای اے (SIA) کو بھی اعدام کیا ہے. تھر کول کے ذریعے پروجیکٹ کی جائے گی جو سندھ انجرو کول کان کنی کمپنی (“ایس سی ایم سی”) کی طرف سے فراہم کی جائے گی.

پروجیکٹ کے سپانسرز حب پاور کمپنی لمیٹڈ (“ہوباکو”)، فوجی ریبرائزر کمپنی (“ایف ایف سی”) اور چین مشینری انجینئرنگ کارپوریشن (“سی سی ای سی”) (“اسپانسرز”) ہیں، سی ایم ای سی ٹیلی پاور انوسٹمنٹ لمیٹڈ (“حصول ہولڈر” “).

کمپنی قرض دہندگان کے مقامی اور غیر ملکی کنسورشیم کے ذریعہ قرض فنانس کا بندوبست کرے گا جس کے تحت قرض دہندگان کے مقامی کنسوریمیم کے لئے لیڈر بینک حبیب بینک لمیٹڈ (ایچ بی ایل) اور قرض دہندگان کے غیر ملکی کنسوریمیم کے لئے لیڈر بینک چین ڈویلپمنٹ بینک (سی ڈی بی) ہے. امید ہے کہ نومبر 2018 میں فنانسنگ معاہدوں کو عملدرآمد کیا جائے.

کمپنی نے مقامی تھر کمیونٹی کی بہتری کے لئے تھر میں ترقیاتی کاموں میں فعال حصہ لینے کا بھی وعدہ کیا ہے. اس میں تھر خطے میں تعلیم، صحت، بنیادی ڈھانچے اور معیشت میں بہتری کے لئے کام کرنا شامل ہے.

مقصد

حفاظتی ماحول میں بین الاقوامی معیار کے مطابق قابل اعتماد اور سستی توانائی فراہم کرنے کے لئے ایک ترقی یافتہ کمپنی بنانے کے لئے، ملک کی خدمت کرتے ہوئےاس کے اسٹاک ہولڈر اور مقامی کمیونٹی  بحیثیت ایک ذمہ دار شہری کےطور پر

نقطہ نظر

ایندھن کو توانائی کے ذریعے متحرک کرنا

صحت، سیفٹی اور ماحولیاتی پالیسی